Office 365 – Instalacja

Office 365 – Instalacja
Listopad 21, 2018 GrzegorzGiszcz

Office 365 Instalacja i aktywacja

Upewnij się, że masz dostęp do Internetu, instalator zostanie pobrany na twój komputer.
Komputer musi spełniać wymagania minimalne dla wybranego pakietu – Znajdziesz je tutaj
Instalację wykonujemy na komputerze bez zainstalowanego pakietu Office
W przypadku posiadania innej wersji pakietu Office, zalecamy go wcześniej odinstalować.

 

 

  1. Zaloguj się na stronie: https://portal.office.com danymi, które dostarczono mailem

2. Przy pierwszym logowaniu system prosi o zmianę hasła:

Po zalogowaniu zobaczymy stronę startową Office 365:

Oznaczone komponenty to kolejno:

Możemy zacząć instalować pakiet Office.

3. Wybieramy przycisk “Zainstaluj pakiet Office 2016”:

Powinno rozpocząć się pobieranie, klikamy “Uruchom”

Konfiguracja (w programie Chrome) lub Zapisz plik (w programie Firefox)

Jeśli zostanie wyświetlony monit kontroli konta użytkownika z informacją:
Czy chcesz zezwolić tej aplikacji na wprowadzanie zmian na urządzeniu?
Kliknij przycisk “Tak”.

4. Postępujemy zgodnie z krokami instalatora.

5. Zakończenie instalacji pakietu Office sygnalizuje wyświetlenie informacji
Wszystko gotowe! Pakiet Office jest teraz zainstalowany.

Po poprawnej instalacji logujemy się używając wcześniej otrzymane konto.

Pakiet Office aktywuję się samoistnie, o ile do logowania używamy użytkownika z przypisaną licencją oraz komputer ma dostęp do Internetu.

Przydatne materiały:

Pobieranie i instalowanie Office 365: instrukcja

Dezaktywacja pakietu Office 365 na urządzeniu: instrukcja

Rozwiązywanie problemów przy instalacji: instrukcja

Podziel się