Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usługi. Więcej informacji w naszej Polityce plików cookies

Blog

Strona głównaBlog > Październik 2017 > Aneks warunków umowy Azure dla instytucji finasowych
Biznes

Aneks warunków umowy Azure dla instytucji finasowych

31.10.2017 Autor: Mariusz Aksamit
Niniejszym informujemy o wprowadzeniu ważnych zmian w poprawce Financial Services Industry


(FSI) dla klientów prowadzących działalność w sektorze usługi finansowych. Aktualizację zamieściliśmy w Centrum partnerskim dostępnym w ramach programu Dostawca rozwiązań w chmurze (CSP).

Co to jest „poprawka Financial Services Industry (FSI)”?
Poprawka FSI do umowy Microsoft Cloud Agreement podpisywanej z dostawcami rozwiązań w chmurze zawiera postanowienia, które pomagają spełniać wymagania w zakresie prywatności, bezpieczeństwa i zgodności z przepisami klientom z sektora usług finansowych (np. bankom, firmom ubezpieczeniowym, towarzystwom inwestycyjnym), podlegającym kontroli przez organy nadzoru rynku usług finansowych. Tacy klienci mogą potrzebować tej poprawki do zawierania transakcji zakupu usług online z firmą Microsoft i partnerami.

Na czym polega aktualizacja?
Poprawka FSI opublikowana Centrum partnerskim teraz określa, że w momencie, gdy klient FSI kupuje usługi online od partnera CSP, będą stosowane wszelkie oddzielnie wynegocjowane postanowienia między firmą Microsoft a klientem. Poprawka FSI precyzuje, że takie prawa przysługują tylko klientowi i mają zastosowanie wyłącznie do korzystania przez klienta z usług online firmy Microsoft. Aktualizacja jest ważna dla istniejących klientów FSI, a neutralna dla nowych klientów FSI.

Jak partner może uzyskać treść poprawki FSI?
Partnerzy mogą pobrać poprawkę FSI z Centrum partnerskiego (tylko przy użyciu bezpiecznego logowania) i przedstawiać ją swoim klientom bez osobnej zgody firmy Microsoft. Podobnie jak w przypadku umowy Microsoft Cloud Agreement, ten dokument jest ważny bez podpisu klienta, a partner CSP jest zobowiązany dostarczyć go klientowi.

Poprawki FSI mogą używać wszyscy uprawnieni klienci we wszystkich krajach i regionach, gdzie jest dostępny program CSP.

Partnerze/Resellerze,

jeśli potrzebujesz więcej informacji, skontaktuj się ze swoim Opiekunem Handlowym lub napisz na adres csp@promise.pl



Dodaj swój komentarz